شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

وابستگی خودروهای آینده به اینترنت!

علم و فرهنگ

تبلیغات

وابستگی خودروهای آینده به اینترنت!

   وابستگی خودروهای آینده به اینترنت!

 

 

پنج سال پیش تلفن های همراه در صف اول فناوری قرار داشتند، تا سال 2010 تبلت ها وارد این عرصه شدند و اكنون سرمایه گذاری های گسترده‌ برای اتومبیل ها صورت می‌گیرد تا آنها طلایه داران عرصه فناوری و ارتباط های اینترنتی باشند.

 

استفاده از تلفن های همراه هنگام رانندگی در بسیاری از كشورها ممنوع است. سازندگان اتومبیل امیدوارند تا 10 سال آینده فناوری كه معمولا در تلفن های همراه وجود دارد بتواند نحوه استفاده ما از اتومبیل های خود را تغییر دهد.

به این معنا كه فرهنگ استفاده از برنامه اجرایی تلفن های هوشمند وارد داشبوردها می شود و این برنامه می تواند از برنامه ای كه جای پارك یا رستوران پیدا كند تا برنامه ای كه مسیرها را روی یك صفحه عریض نمایش می دهد، متنوع باشد.

تمام این موارد به اتصال اتومبیل به اینترنت بستگی دارد تا این امكان فراهم شود كه كاربر اتومبیل بدون جستجوهای بیش از حد و یا فشار دادن دكمه جستجو بسیاری از كارها را با اتكا به فرمان صوتی انجام دهد.

براساس اظهارات شركت اینتل، پس از تلفن ها، تبلت ها، اتومبیل های متصل به اینترنت سومین دستگاه های فناورانه ای هستند كه با سرعت درحال رشد و پیشرفت هستند.

«جك برگكویست» از شركت اطلاعات و آمار «HIS» اظهار داشت كه با این امكانات موج فروش بیشتر می شود. بیش از 50 درصد مصرف كنندگان از وجود دستگاه های دارای قابلیت اتصال اینترنت استقبال می كنند.

 

برنامه های اجرایی كاربردی در اتومبیل

در حال حاضر این فناوری ها در استفاده از رسانه های اجتماعی، ادغام رادیو اینترنتی و یا راه های هوشمندانه برای استفاده از فرمان صوتی متمركز است اما استفاده از اینترنت می تواند كارهای ساده و عملی بسیاری را میسر كند.




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.